Навучанне ажыццяўляецца на дзённай форме атрымання адукацыі.
Узровень сярэдняй спецыяльнай адукацыі: на аснове агульнай базавай (АБА) і агульнай сярэдняй адукацыі (АСА) па спецыяльнасці:
Спецыялісты рыхтуюцца для апрацоўкі матэматычнай інфармацыі. У працэсе навучання на ўзроўні CСА, вырашаюцца наступныя задачы: атрыманне ведаў па асновах алгарытмізацыі і праграмавання, сістэмным праграмаванні, камп'ютарных сетках, праграмных сродках стварэння інтэрнэт-прыкладанняў, эканоміцы вытворчасці; практычнае прымяненне гэтых ведаў для апрацоўкі матэматычнай інфармацыі. Для таго, каб набыць практычны вопыт, уменні і навыкі, на аддзяленні праводзяцца вучэбныя і вытворчыя практыкі:
Вынікам навучання з'яўляецца дыпломнае праектаванне, падчас якога навучэнцы выконваюць дыпломныя праекты інфармацыйна-праграмнага напрамку. Для рознабаковага і гарманічнага развіцця навучэнцаў рэгулярна праводзяцца алімпіяды па праграмаванні, навукова-практычныя канферэнцыі, на якіх выяўляюцца прафесійныя здольнасці маладых людзей. Мяркуецца, што пасля заканчэння МРК спецыяліст павінен валодаць асновамі інфарматыкі, праграмнага забеспячэння інфармацыйных тэхналогій, ведаць і ўмець выкарыстоўваць на практыцы:
Паколькі метады і сродкі інфармацыйных тэхналогій пастаянна ўдасканальваюцца, могуць з’яўляцца новыя перспектыўныя сродкі, якія і будуць аб’ектамі вывучэння і выкарыстання.
Для дасягнення вышэйзгаданых задач ёсць усе магчымасці:
1. Матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне. Для лабараторных і практычных заняткаў выкарыстоўваюцца 7 камп'ютарных класаў, кожны з іх укамплектаваны 12 ПК з працэсарам тыпу «Intel», аб’яднаных ў мясцовыя лакальныя сеткі з выхадам у глабальную сетку Internet. Гэта дазваляе атрымаць доступ да вельмі велікай колькасці інфармацыі, а значыць, больш поўна і эфектыўна забяспечыць працэс навучання.
2. Праграмна-інфармацыйнае забеспячэнне. Вышэйзгаданыя сродкі праграмна-інфармацыйнага забеспячэння ёсць ў камп’ютарных класах, што дазваляе ажыццяўляць вучэбны працэс ў поўнай меры з улікам сучасных патрэбнасцей грамадства.
3) Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне. Для рэалізацыі вучэбнага працэсу выкарыстоўваюцца метадычныя дапаможнікі, інструкцыі, рэкамендацыі, а таксама падручнікі, даведнікі, вучэбныя дапаможнікі і іншая літаратура, якая ёсць у бібліятэцы МРК. Распрацаваны і распрацоўваюцца электронныя навучальна-тэставыя комплексы, прызначаныя для больш якаснай падрыхтоўкі навучэнцаў і для выкарыстання ў якасці дадатку і пашырэння магчымасцяў выкладчыка (віртуальны выкладчык).
4) Кадравае забеспячэнне. Навучальны працэс забяспечваюць выкладчыкі, якія маюць вышэйшую адукацыю і педагагічны стаж у галіне інфарматыкі і праграмнага забеспячэння інфармацыйных тэхналогій.